Grattis syster till dottern!!!

ÄNTLIGEN, har syster fått sin lilla... En liten tjejja... Sååå himla kul o ja ska snart shoppa rosa babykläder.. Det dröjer ju tyvärr nån vecka innan man får träffa den lilla.. Hon vägde 3710g och var 51 cm lång.. En söt en med svart långt lockigt hår.. Lika söt som sin bror antar jag..
Nu väntar jag på att få några bilder på den lilla så man får se lite lite hur hon ser ut..


Här e det lugnt, vi har vart slöa och tagit det väldigt lugnt,, Vi har nyss kommit hem från Nors, Väskinde har vart och fikat hos Karolina m familj.. Nyplockade jordgubbar o grädde o kaffe, supergott, nu ska vi käka lite lunch sen ska vi iväg på namngivning, fullt ös...

Jag har liite föööööööör många hemligheter nu, blir galen snart, så skönt när denna dagen e över. Dom ska kidnappa Gabriel snart, och det e massa massa smussel, sen ska även svärmors vänninor komma o kidnappa henne ikväll, o överraska henne för hon fyller 60 på måndag..  O jag vet allt och får absolut inte försäga mig...
De e inte det lättaste kan ja säga...
O jag, jo jag ska spendera kvällen me barnen hemma och bara ta det lugnt, en skön hemmakväll för mig själv de var inte igår... Chips o dip o en bra film ska jag skaffa mig lite diskret. ha ha ha

För övrigt har vi haft en bra start på semestern... Imorrn fyller mamma år... Hon får fira i Norge, jag tror dock att hon har lite hemlängtan efter en vecka i Hemsedal, nu blir det nog lite bättre när bebisen kommit, då har man allafall något att titta på, ha ha ha för de e ju det man gör, man tittar på bebisarna hela tiden för de e liksom så sööta...


PåFredag ska vi ut o festa Lina o Ja.... de ska bli roligt.. de e liksom det jag längtar efter nu, ha ha
Och Mottala såklart, de ser vi alla fram emot o ja o gabriel tror de kommer bli super... En minivecka i en liten stuga, hur gött som helst, bara bada o fiska, man målar liksom upp en bild om hur det ska bli... men tänk om det blir ösregn hela veckan, va gör vi då... ja ja det blir inte regn så e det bara ha ha ha ha


Nu ska ja stryka Gabriels skjorta... Sen min klänning, sen ska vi äta, göra iordning ungar sen köra, sen e det gabriels kidnappning... ha ha o han vet ingenting ha ha ha ha ska bli såå kul o se minen på han..
ha de gott alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?