26 juni

Ja, va händer idag då.. inte så hemskt mycket och det är ganska så skönt faktiskt, Välkomna hem igen Lina, Andreas, Saga o William, vi har faktiskt saknat er lite trots att ni bara vart iväg 1 ½ vecka ha ha!! Men vi e redo för lördagen...
Melwin pratar om Saga lite varje dag, han har hittat en go lekkompis i henne..
Ser grått ut ute idag o ja sitter fortfarande i morgonrocken, Noel har somnat igen för sin första vila.. Vaknar säkert om ca 1 timme igen.. Och då ska ja försöka vara klar så att vi kan ta en promnad om det e uppehåll..

VALS, jag kan inte dansa vals, och enligt bröllopets vett och etikett ska alla män dansa med bruden innan kvällens slut... varför??? men men men jag får väl ta en lektion eller två...
Jag kommer börja gråta säkert när ja o G ska dansa o alla andra ska titta på, ja e såå blödig av mig... Det känns i hela kroppen nu att det börjar närma sig och säkert e jag rätt jobbig o lyssna på för ena stunden kan ja prata om vardagliga saker, eller sitta mitt i ett ämne, sen helt plötsligt halkar jag in på bröllopet igen, men de e väl så... kan liksom inte riktigt tänka på nåt annat..

Bordsplacering, ja den e skitkul, man ska ju sätta personer huller om buller så att alla lär känna varann... allafall lite... den ska göras nästa vecka, men vi har börjat kolla på den lite och de kommer nog bli kul, de tycker allafall vi..
Nästa vecka vet vi allt, antal gäster och alla som ska övernatta.. kul kul...

Nu vill ja snart ha hem min klänning, min vackra underbara klänning, jag älskar den... MEN... har inte hittat BH ännu.. ja ja de löser sig..

Många funderingar i mitt splittrade huvud just nu.. de kommer säkert bara bli värre o värre...

Ne nu ska ja in i duschen sen ser vi va som sker denna dagen...  hej svejjs



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?