Alla bitar börjar falla på plats nu....

Bröllop, bröllop o bröllop, det e 3 månader kvar men ändå...... Det e det ENDA jag tänker på nu...
Organzapåsarna har kommit, jag blev så glad att dom var perfekta, o så var det extra spännande för det var första gången ja beställt något på e-bay och visste inte säkert om ja jort helt rätt...
Presentaskarna har kommit och de var med perfekta, kommer bli såå fint..
Halsband, det fick ja igår av min älskling, perfekt till brudklänningen...
Hittade även blommor igår både till brudbuketten och till bordsdekoration, den ska va enkel o stilren....
Kollade kostym till G hittade en fin 4700- dyrt.. men den var helt perfekt me väst o kravatt till...

Idag ska vi prata med personalen och kanske även ta en tur ut igen så man uppdaterar sig lite...
Ohhh ju mer man blir klar me desto nervösare blir man, varför???
Det e väl för att det börjar närma sig och nästa vecka ska ja gå på milkshake diet..... nu ska de överblivna graviditetskilona bort bort bort......
2 promenader o en cykeltur om dagen har ja tänkt mig hinna med... Får se hur många dagar det tar innan jag står där me min chokladkaka och mumsar...

Idag- söndag stranden på dagen o grillning ikväll.... 
  Ida  

Hej! Vad tycker du om vårat uppträdande igår? Se det här: http://www.aijdawolfie.blogg.se
Ha en bra dag!
Kramar, ida

Datum: 2008-06-01 / Tid: 09:05:08
URL/Blogg: http://aijdawolfie.blogg.se



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?