Då va man MÄTT!!!



Pizzan var supergod.. Tomat, ost, skinka, paprika o fläskfile´ och bearnaisé på...
Men varför äter man ALLTID fööör mycket..
Nu e man så mätt så de blir inget gott till kaffet idag och det kan egentligen vara bra, nu e midsommar över och nu ska man bli nyttig igen, funkar ganska bra, jag unnar mig god mat på helgerna..
Hittills har jag bara gått ner 1,5 kg...
4,5 kvar..

Noel börjar bli en riktig racer nu han tar sig fram nu och det e snabbt... Han e nyfiken på Melwins leksaker, det e liksom det som driver honom, han vill åt dom..
Imorrn hoppas jag på solsken, det e så jobbigt att hänga tvätt inne och köra torktumlaren, men har man 2 maskiner om dagen så måste man..
Imorrn e de dagis för Melwin, han tycker det e riktigt kul nu när han får vara där mer.. Och det är kul att se att han trivs så bra, sen e det sommarlov för honom med, i 5 veckor, men det kommer hända så mkt här åxå..
Nää nu ska vi se på Jessie James... E så dödstrött på fotboll nu...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?