Pysselkväll och jordgubbar...



När G och Melwin kom hem från Göteborg hade dom med sig Jordgubbar och grädde, jag ÄLSKAR det... Å va goda dom var, inte sura alls helt perfekta, så det har ja mumsat i mig ikväll, + lite morötter, blomkål och vitlöksdipp... (nyttigt va?)

Melwin var rädd på Monster Jam, det var tydligen väldigt väldigt högt, så det typ vibrerade i kroppen och trots att han hade hörselskydd så var det jätteotäckt, så en timme senare lämnade dom arenan och åkte hem, men jag kan säga att Melwin var helnöjjd, han har pratat om bilarna och krascherna ända tills han somna, han fick en Monster truck + en flagga och en låda popcorn så hans dag var perfekt.. Han skröt om att han hade sett Monster Jam och ville inte prata om att det var läskigt ha ha...

(mamma kanske inte skulle valt dom bästa platserna, kanske hade vart bättre längre upp, men man ville ju det bästa)

Ikväll har jag pysslat, gjort 40 st bordsplaceringar till bröllopet, dom blev helt perfekta... Bara 10 kvar nu men pappret tog slut :-(
det e verkligen minst 5 moment  på dom, hur orkar man egentligen, ja kan säg att de första 20 var kul, men sen blev de tråkigare o tråkigare, men det kommer nog vara kul sen när man ser allt man gjort, och självklart e de lite roligt att man fixat så mkt själv... De e ju något man aldrig glömmer, Bröllopsplaneringen...

Noel äter macka för fullt nu, skogaholmslimpa med räkost, MUMS... han smackar som bara den och har inte satt i halsen en endaste gång så han tuggar bra den lille prinsen...

Och jag med mitt nya hälsosamma liv... nja, det går väl frammåt, men jag e inte helnyttig, men tränas ska det... Nu har jag köpt fina bikinisar som man ska passa in i så småningom... ha ha "önsketänkande mest"

Skönt me lite regn idag, hade ja vart själv utan barn hade jag gått ut o ställt mig, så välkommet var det...

Nu e klockan natten och de e dags att få sin sömn... Gonatt!!!



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?