Stegräknare.....

Ja, idag ska ja skaffa mig en stegräknare, kan vara bra tror ja, så ja har nåt att gå på... Kan motvilligt erkänna att idag när ja vaknade hade jag lite träningsvärk.. ha ha efter mitt hemmagympapass igår.. Tänk vad otränad man då måste vara, nu SKA det ändras på och nästa sommar kommer jag vara i toppform..
Nu e de inga mer barn planerade, allafall inte på nårra år, så kanske kan man trimma sig lite extra...

Idag blir det stan... De ska bli spännande, men ja har mutat mitt barn ha ha jag har sagt att om han e snäll när mamma gör sina ärenden får han köpa en leksak på BR, så det första han sa när han vaknade idag var att mamma jag ska köpa en stor legogrävmaskin, får väl se vad det slutar med... min plånbok kanske e tom när ja kommer hem...

Nu e de sminkning sen fixa barnen sen bussen....... håll tummarna för att Melwin inte får ett trotsutbrott på stan 3 år som han e.....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?