20 Mars o ja fyller 26 år...

Ja idag e man ett år äldre då... 26, ooooohhh de låter gammalt, inte långt kvar till 30 nu...  Imorse blev ja uppvaktad me sng o presenter av min underbara sambo o barnen + Karin, ja fick 2 jättefina ljusstakar o en fin duk som matchade o en jätte jätte skööön morgonrock, de har ja önskat mig lääänge nu. o så fick ja en marimekko nessesär. Ja e jätteglad, o idag ska ja för första gången gå på stan helt själv o shoppa... Det ska bli såååå sköönt... yippie...

Tråkigt e att min lille prins e sjuk... Ja mår så himla dåligt av at se han lida me hosta o feber o nu idag har han även fått ögoninflammation... Så vi ska snart prata me en vårdcentral här i Visby o se om vi kan få komma dit me han sen.. Vi måste få nåt som hjälper, inget hjälper han blir bara värre o värre... De e inget vidare.
De e så man vill gråta när han hostar, så ont gör det i mig..
Melwin e bättre han hostar bara när han e ansträngd o då får han andas i masken så blir det bättre..
Ja o Gabriel e helt friska nu, vi har bara ont i huvidet..

Ne nu ska vi försöka göra denna dagen så bra som möjligt.. Ikväll blir det god mat o lite gäster...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?