Vart tog värmen vägen?

Nu har man fått fram varma tröjan igen.... sitter här o fryser, har inte satt på elementen sen de var så himla varmt, men nu känns det hur huset sakta blir kallt igen.... Brrrrrrrrr.... Knepigt väder...

Idag händer inte så mkt, hemma med barnen, kanske rensa landen så ja kan plantera min örtträdgård, kanske fixa alla mina krukor o göra fint på verandan.. mkt jobb... Men det blir nog bra när de e klart...

Planera resan till Gotland som tyvärr inte blir så lång i sommar bara 10 dagar.. Men det blir skönt att komma iväg lite... träffa Gabriels familj och bara ta de lugnt...

Igår skulle vi fixa lite bordsplaceringshållare... de skulle vara så lät trodde ja.... 1 timme senare och jag var fly förbannad på ståltråden och mina händer pulserade för de var så förbannat svårt att få det rätt....... Ska tänka om.... kanske skulle det funka med 1 mm ståltråd.... helt klart värt ett försök..... 


Kan inte låta bli att tänka på alla naturkatastrofer överallt, när e det vår tur? Hur länge ska vi komma undan? Det e hemskt vad e det som händer med världen........




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?