Äntligen färdig...






Nu har jag städat klart.... Men hur lätt e det när man putsar spegeldörrarne, står Noel o bankar på dom med sina klabbiga händer... Jag har även utsatt mig för livsfara när jag fick halvt hänga ut genom fönstret och putsa från utsidan... Inte vågade jag titta ner, jag höll hårt som fasen i karmen och putsade lika snabbt som blixten...

Nu e Noel klar väskan e packad och nu ska jag göra mig klar åxå för snart kommer mamma o hämtar oss, vi ska handla o laga mat, så käkar vi hos mamma idag så stannar Gabriel o barnen där medans vi simmar, så slipper jag ta bussen hem helt själv kl 22.. En bra lösning...
Jag e helt färdig efter all städning, men det var värt det, nu luktar här gott och ser fräscht ut.. Nu kan ljusstakar och tomtar få sina platser i helgen...
Sen blir det säkert lite bak i helgen blev så inspirerad när jag kollade runt på recept innan..
Och när man väl börjar så tar det inte så lång tid att bli klar, och njutningen av att ha nybakat hemma  är ju lätt värt lite slit, med kavlar o vispar..
Ne nu känns det som att jag har brottom igen....

Ha de...
  annika  

åååå jag fick ingen middag denna veckan=( snyft snyft... nästa vecka får vi slå på stort=)

Datum: 2008-11-27 / Tid: 02:42:45
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?