Äntligen...

E jag tillbaka här på min blogg, har vart väldigt ont om tid till att sitta vid datan, men det vill man ju inte när man har besök, men nu har dom åkt hem så nu kan jag sitta här med gott samvete, Melwin o Gabriel kollat film o Noel sover..
Jag har massa roliga bilder och mycket att skriva om... Vet knappt vart ja ska börja...

Jo.. i fredags, badade vi i simhallen, barnen hade jättekul och Noel var som vanligt helt galen.. Han har lärt sig sin simring riktigt bra och guppar omkring där som en glad en... Melwin o Oliver var lika galna som alltid.. ha ha de e så kul o se dom.. Sen efter badet fikade vi och följde med mamma hem en stund, sa hej då till Anna o barnen som var tvugna att resa hem en dag tidigare.. Hennes kock på cafe´t ringde o sjukskrev sig för han hade fått skållhett vatten i stöveln på sitt jobb så han hade 3:dje gradens brännskada, aj aj aj aj aj så Anna fick åka hem o ta över..
Sen handlade vi å åkte hem... Väl hemma gjorde vi iordning för att Tora o Emil skulle komma... Lagade mat Taccos, min lillasyster äter inte så mkt annat, ha ha ha... Dom kom vid 18.30 o vi käkade kollade lite Tv o sen spelade vi spel och drack nårra cider/öl... en riktigt kul kväll som slutade med att vi kom i säng vid 03-tiden...

På lördagen vaknade barnen tidigt som vanligt.. men då har jag ju en sån underbar man som gick upp och städade där nere satte fram frukost o kokade kaffe o sen väckte han mig vid 9 tiden, jag var visst den enda som sov då, alla andra var redan uppe.. När vi hade käkat gjorde vi oss klara, ja o Tora o Noel åkte till stan, Gabriel, Emil o Melwin åkte till Johans ladugård för att fixa lite.. Vi hade det trevligt på stan, kollade affärer, kollade bebiskläder, åhhhh så mkt gulligt gick vi o sa.. ha ha ha.. innan vi åkte hem handlade vi lite på Hajen..
Hem igen och gissa vad vi fick se... våran hyresvärd lastade av 1 tvättmaskin + 1 torktumlare till oss, vilken LYCKA, jag kan äntligen tvätta i mitt egna hem igen... Och få tvätten TORR.. Jippie... Så glad ja var sen, hela dan..
Gabriel började med maten och vi andra dukade o duschade o gjorde oss iordning...  Johan kom o vi käkade gott, kyckling, egna klyftpotatis och bearnaise´sås + en massa grönsaker, åhhh de var verkligen jättegott, alla mumsade i sig... Sen efter maten gjorde vi iordning oss för att åka å bowla..
Lämnade barnen hos mamma sen åkte vi till SUPERBOWL,  2 banor i 2 timmar hade vi, och det var verkligen skitkul, det gick inte så bra för mig då... kom 2:a 3:a o 4:a inget bra, jag hade helt enkelt inget flyt, mitt klot ville bara snurra sig gjorde nåt knas med handleden säkert.. bättre tur nästa gång, de e verkligen svinkul o bowla..
Efter det hämtade vi barnen o åkte hem, fullt hus hemma. Vi fortsatte kvällen med Cranium såklart, 3 lag var vi, o ja johan o tora vann ha ha ha... Helt enkelt bäst.. ha ha hade en riktigt skojj kväll..
Somnade på soffan sen när dom andra satt o tjöta helt slut.. Barnen sov som små grisar hela kvällen...

Noel vaknade imorse halv 8, ja gick upp med barnen ida, gjorde välling o satte på bolibompa till melwin, sen låg vi på soffan o mysde... De andra kom upp vid 10-tiden vi käkade o sen var det dags för Tora o Emil att åka... Melwin blev jätteledsen för han tyckte att dom skulle bo hos oss, han har en ny Idol, EMIL...
Vi har haft en trevlig helg och hoppas att vi kan göra om detta igen nån gång, syster bor ju såå långt bort men när man ses e det väldigt kul..

Nu kommer bilder.....
                                                                         Fotboll ute, tidigare i veckan, bus o kul..




                                                                Noel gillade Felicia... nu e hon 4 månader o jättesöt!!



Mormorn och Noel...

'

Kvällar hemma hos mormorn...




Annika kom med presenter, hon e underbar...
Barnen blev såå glade för sina racerbilar...





Här e alla presenter vi vi fick, det var som Julafton, tack snälla Annika...





Oliver o Melwin de bästa vännerna..










  Annika  

Tänkte väll att det var lite för länge sen du skrev på din blogg... hehe men det låter som du ahr haft en underbar helg.. ses i morgon.. eller till och med i dag kanske om du ska äta kina mat=) hehe

Datum: 2008-11-16 / Tid: 15:57:41
URL/Blogg:
  Tora  

Tack för en underbar helg.

Jag har haft hur roligt som helst och saknar er redan! Ikväll kommer Gabriel hit med, så helgen är inte riktigt slut känns det som. haha! Hoppas du och barnen har det bra därborta! Massor av kramar från lillasyster

Datum: 2008-11-17 / Tid: 13:32:20
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?