Bakat idag..

Japp idag har vi bakat, hade inget annat för mig så resultatet blev 1 sockerkaka och Stora kladdkakemuffins...






lite andra bilder...

såhär fin blev Noel i sin Villervalla dress från Lina, Andreas o barnen..



Det coola fågelhuset vi fick av Pappa o Ulla, stort tack...
kanske föör fint för att hänga ut...



Byxorna köpte jag på mässan....



En  jättefin bild på Leo...



Numera vill Noel ha sin morgonvälling i soffan, o kolla Tv me storebror..

  Tora  

SNÄÄÄLLA syster baka sådana muffins när vi kommer! :D

Datum: 2008-11-03 / Tid: 16:05:00
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/
  Ulla  

Du får gärna ha fågelhuset inne, det ska vi ha.

Det blir väl inte så många fåglar som hittar dit förståss.

Kramar från Ulla



Ps. Jag vill också ha kladdkakemuffins, de ser jättegoda ut.

Datum: 2008-11-03 / Tid: 17:49:29
URL/Blogg:
  johanna  

Tora... ja ska se om jag hinner med et, isf ska ni självklart få muffins, dom e supergoda...



Ulla, ja ja tror det blir lite coolt att ha det inne åxå... det e ju för fint helt enkelt att ha ute... Hoppas vi ses snart igen.. hittade ni mkt inspiration till eran stuga på mässan?

Datum: 2008-11-03 / Tid: 18:43:18
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?