Glömde...

Att jag hittat världens bästa sida, barnkläder precis i min smak http://www.lillaw.se/  kika in där o kolla deras fräcka sortiment...


         

ett litet smakprov på deras barnkläder....

själv funderar jag på....

      
Såååå sött med grodor tycker jag...
  johanna  

fina bilder o kan man beställa ett litet julbak tror du muffins e de bästa o ja e ingen knäppis din fjant mvh

Datum: 2008-11-03 / Tid: 15:50:59
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/
  Karolina  

Till julen vet jag inte riktigt vilka vi blir än.

Hörde via Karin att Julia och Christoffer skulle komma ner, men jag vet inget säkert. De tankar jag har ang just julafton än så länge är att jag tänkte bjuda in Leif och Christina på en gröt och skink frukost och sedan bjuda in Karin till lunch och resten av kvällen. Jakob och Lisa har jag inte pratat med. Vet inte om de kommer att var på Gotland eller inte. Ska höra lite om hur de tänkter längre fram.

Från min sida är det ingen som kommer. Eller jag hörde via Oskar att eventuellt skulle pappa, Monika, Oskar och Sandra komme på juldagen. Men jag tänker föreslå att de kommer till trettonhelgen istället. Det kommer att bli alldeles för mycket annars och då hinner man inte med någon.

Fina kläder du hittat. Verkar vara en farlig hemsida.

Idag har Maja höstfest på dagis. De brukar ha en dag per termin som är lite festligare. Så idag var hon så fin så när hon skulle gå. Kjol och strumpbyxor och tofs i håret och grejer. Det är inte ofta man får sätta tofs på henne.

Sätter in pengar på Gabriels konto idag för eran bröllopshelg.

kramar

Datum: 2008-11-04 / Tid: 08:10:45
URL/Blogg:
  johanna  

Mamma, du måste skriva ditt namn.... Ja ett julbak kanske vi ska slå till med... Jo lite knäpp e di, allafall ibland.. ha ha



Karolina..

Ne vi vet inte heller så mycket om julen men det blir säkert hur bra som helst, va kul om julia o Kristoffer kommer med..

Vi har inte heller hört från Jacob o Lisa om det, men det löser sig säkert..



Ja när man sitter o kollar barnkläder kan man hitta vad som helst... Oftast e det väldigt dyrt bara, men såna kläder e ju så fina.. Jag gillar heldressar nu med till vintern att ha under overål o så, det blir så bökigt med tvådelat...

E såå nyfiken på eran bebis nu...

Kan tänka mig Maja e riktigt stolt när hon e uppklädd, ha ha va gulligt, kul dom har såna grejer på dagis med ju..

Vad e det för pengar, ja har ingen aning.. ja ja Gabriel vet säkert..

Ni får ha det så bra, massa kramar..



ps, ja tror vi kommer lördagen innan jul, vi ska kolal på det nu i veckan så vet ni säkert sen.. Vi måste ju ha lite julbak o pyssel med barnen med..



Datum: 2008-11-04 / Tid: 09:15:49
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?