Lördag...

Nu ligger jag i sängen o kollar näet, e liiite småtrött somnade 03.30 igår, Lina o Andreas o barnen var här, det var jättetrevligt, vi käkade tacos o spelade lite spel.. Men vid 01 ca vaknade barnen till och dom ringde efter skjuts, Så vid 01.30 åkte dom, efter en lyckad kväll...
Men jag var inte speciellt trött, så jag satte på Tv, i sovrummet sen låg ja här o glodde... Gabriel somnade typ direkt, snarkade högt och sen fick jag för mig att jag hörde en massa konstiga ljud i lägenheten, men var för feg för att gå upp, funderade på att väcka Gabriel men till slut somnade jag..
Nu på morgonen har vi alla delat på sängen, kollat LattjoLajban på datorn och haft en lugn morgon, nu e det dock dags att gå upp o äta frukost...

Idag ska vi fixa lite, vi har inga planer alls, ska bara ta det lugnt, Noel kanske ska vara hos mamma sen ett par timmar så att vi kan tömma lägenheten på prylar och göra iordning utanför... Grill och utemöbler står kvar..
Men det går snabbt när man väl börjar..

Sen ska vi käka ryggbiff ikväll, MUMS... 

Tråkigt nog har jag inga bilder från gårdagen då batteriet tog slut... Man tänker inte alltid på att fota o de e lite synd, önskar man hade kameran framme mer än nu, det får bli ändring på det...

Ne nu måste jag verkligen gå upp från sängen och nu kom Noel och han e föör nyfiken på tangenterna..
Bäst att avsluta snabbt nu..
hej hej



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?