Mera bilder.... fortsättning...

Noel han går nu...



Mera Felicia...



Första kvällen med tora o Emil..



Andra kvällen me Bowling










Det bästa med att hålla i kameran e att man själv oftast klarar sig undan pinsamma kort..
ha ha ha ha ha en riktigt kul helg....

  Charlotte  

Ja, ojojoj vad det har hänt mycket för er i helgen!



Vet inte om du läst min blogg, men jag har skurit mig i fingret på jobbet så jag sydde 2 stygn i fredags. Så jag kan inte fota i morrn, tyvärr...

Datum: 2008-11-16 / Tid: 19:10:42
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Karolina  

Roligt att se alla bilder.

Hos oss har det hänt grejer i helgen. Äntligen.

Vi är inflyttade.Flyttade in säng och grejer i går kväll så nu är det bara en massa grejer som ska hitta sina nya platser. Känns så underbart.

Pappa och Oskar har jobbat hårt i helgen, lagt allt golv i köket, satt nya lister, tapetserat fondvägg.

Pappa stod och svor åt våra kökslampor som typ tog tre timmar att få på plats, men de blev fina. Och sedan har de börjat på hallen. Vilket innebär att vi behöver göra klart det själva, spacklade väggar är inte så kul att gå och titta på. Men vi får väl be och barnpassning någon dag så får vi nog fixat det med. Men köket känns verkligen jätte bra. Tänkte låna med mig jobbkameran ikväll för att ta några bilder. (våran kabel till datorn ligger nerpackad någonstans) Så det kommer nog ett gäng bilder på din mail i morgon. Passade jätte bra med handukarna och husen.



Kramar

Datum: 2008-11-17 / Tid: 17:02:51
URL/Blogg:
  ela  

men hallå!!

Du skall få din paparatzi!!!!!

Datum: 2008-11-18 / Tid: 10:29:34
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?