Ockuperad dator..

Ja, ida har Gabriel suttit och jobbat vid datorn så därför blev det inget bloggande, kl 8 vaknade ja o Noel imorse, tog på oss varma kläder och gick ut på långpromenad, jätteskönt var det..

Sen har vi pysslat lite hemma, kollade på den nya ljusstaken vi köpte igår på Cervera, men jag o Gabriel var väldigt överens om att den inte passade in så bra, byte imorgon...

Sen vid 2 åkte vi hem till mamma hämtade Melwin 15 och sen handlade vi, nu har vi ätit en god middag o e proppmätta, Gabriel hade lite jobb kvar så han åkte iväg en timme till...

Sen ska vi hem, mysa med en brasa och bra Tv ikväll...


Jo igår simmade jag o mamma, 1000 meter blev det och ärligt efter 10 längder tänkte jag, hur fasen ska ja klara detta, mina armar var som spagetti, men det gick bättre och bättre och efter  40 längder gav vi upp, då hoppade vi ner i den varma bassängen en stund o slappna av, flöt omkring och bara hade det skönt, sen duschade vi, satt i bastun med inpackning och sen när vi var klara körde vi till Stantons o käkade sallad, jag åt en tonfisksallad o drack vatten, nyttigt värre..  Men gott var det...

Sen åkte vi hem till mamma där var Gabriel o barnen, vi drack kaffe sen åkte vi hem med 2 sovande ungar...

Väl hemma dog jag i sängen direkt, jag bara slocknade o sov gott ända till 8 imorse...

En underbar kväll med simning, det ska vi fortsätta med...


Har lite nya bilder att lägga in bla. från promenaden imorse, men dom har jag hemma, så imorrn blir det mer bilder till bloggen, och Nej, har inte kommit på hur man vattenstämplar fotona ännu, men det e på gång... SVÅRT!!


Imorgon blir det att åka till stan på ärenden, det jag inte hann i tisdags får jag göra imorrn, sen på kvällen blir det besök, Lina Andreas o barnen kommer, väldigt kul... Vi ska bjuda på lite mat, sen blir det troligen lite sällskapsspel...

Får se, allt e inte bestämt ännu...

Jo Noel har utslag i hela ansiktet så imorrn blir det inte heller fotografering, ine så kul med såna bilder, han har säkert ätit något han inte skulle, vi undrar verkligen varför, annars kan det vara kylan ute...

Ne nu ska vi dricka lite kaffe...

Ha en fin kväll....


  lina  

Får jag fixa med era bilder så gör jag gärna det, jag har haft värsta ideerna med era bröllopps bilder men jag visste inte om jag fick och har glömt att fråga, men just villervalla dräkten är ju bara sååå cool så jag var tvungen, kan ta med bilderna imorgon så kan jag visa hur du vattenstämplar dem oxå, e inte så svårt men lite klurigt att komma på :-) Kraaam

Datum: 2008-11-06 / Tid: 22:46:00
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Charlotte Jönsson  

Stackars lilla Noel... har messat dig, måndag passar mig utmärkt!

Datum: 2008-11-07 / Tid: 08:01:43
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Anonym  

Lina.. Jättegärna få du visa mig, vore hur snällt som helst.. Jag tycker det e skitsvårt.. Klart du får fixa o testa med bilderna det e bara kul..



vi ses ikväll.. ha de bra i Borås... kram



Charlotte, jag fick messet, vi hörs på söndag, nu har jag sparat ditt nummer..

Datum: 2008-11-07 / Tid: 08:32:43
URL/Blogg:
  Karolina  

2 års kullen i Väskinde är värsta babyboomen. I Majas dagis grupp så är de 8 tvååringar 3 treåringar och 2 1åringar. så de är krafitigt representerade. Och bara två killar. Och det är många på de andra avdelningarna med. Ser bara vilka intriger det kommer bli bland alla tjejerna. Men de kommer nog ha mycket kul med. Det verkar vara trevliga mammor med.

Ser fram emot att pappa kommer. Ska bli så kul att se allt klart och så klart kúl att träffa pappa och Oskar med.

Konstaterade hur mycket det var kvar att göra innan de kommer men hörde av Jesper precis att Christina erbjudit sig att passa och lägga Maja. Både lite på lördag och söndag så vi kan nog få jobbat undan en hel del. Det är roligare när man kan vara inne å jobba båda två ihop.



Nu kommer Maja och Jesper snart in till mig på jobbet. Är hembjudna till en jobbakompis ikväll. Invandrar middag, dvs vi har flyttat till ön de senaste 2 åren, så vi kände att vi hade en del gemensamt. Ska bli trevligt iaf.

Kramar

Datum: 2008-11-07 / Tid: 16:35:16
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?