Tisda´

Och vilket pissväder, storm o regn, inte kul... Men men... så e de här i Varberg.. Jag e hos mamma fortfarande o har vart här sen i söndagskväll, Gabriel e i Jönköping o jobbar och så har han sovit hos min syster inatt..
Igår var åkte vi hem och öppnade dörren för SECTOR, nu har vi larm i hela lägenheten, vi har Mega-skydd nu och det känns tryggt, Vi har inbrottslarm, överfallsskydd, direktkoppling till SOS och branddetektor, så nu kan vi känna oss trygga hemma som bortresta, nu ska man bara komma ihåg att larma på och av... Det går nog på rutin snart..
2½ timme tog det att insallera, och idag ska jag testa det för första gången..
Sen efter det hämtade vi Melwin och handlade på Willys, sen hade vi tjejkväll, jag mamma o Annika, vi käkade gott och tjatade, passade även på att spå oss i kaffekopp, det var kul.. Ska snart göra om det..
Noel e såå rolig nu, man får så många goa skratt av honom nu, han börjar verkligen visa sitt egna JAG nu.. Och minsann e han en väldigt envis liten pojk... Som tycker om att dansa och säga Anka hela dagarna, de e ja o mamma som lärt honom, bara för att reta Annika (Anki)  lite..
Idag ska vi hemom igen och sen åker vi nog till Karlssons i Veddige, har inte vart där på evigheter så de ska bli kul o se vad dom har där nu för tiden..
Men först ska ja in i duschen, man får passa på nu för Noel sover...

Åter ikväll igen....
  Charlotte  

I morrn är jag fortfarande sjukskriven pga mitt finger, om vädret tillåter kan jag komma ut och fota om ni kan, vad tror du??

Datum: 2008-11-18 / Tid: 12:51:26
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?