Tjejjfest igår..

Ja igår hade jag min tjejjfest... Och det hela började ju med ett ljusparty, alltid kul o kolla ljusen o lukta, dom ljusen som man trodde skulle lukta gott, när man läste om den, luktade inte alls som man trott... Men mycket ljus blev det och jag e jättenöjd..  Efter presentationen på ljusen käkade vi... Jag bjöd på Bakad Potatis med Räkröra Och Tonfiskröra, Vitlöksbröd och Sallad, Till det Rött vin eller Öl/Cider... Ja tror det var lyckat dom flesta åt 2 stora potatisar och mumsade... Sen gjorde vi oss klara för att gå o bada Jacuzzi, det var lite strävigt först eftersom det var så kallt ute, men vi bestämde oss för att köra... In i duschrummet, duscha av sig snabbt sen ut i svinkalla och snabbt ner i jacuzzin som var 38-40 grader varm. och det var verkligen helt underbart, i 1 ½ timme badade vi nästan och tjatade en massa skit...
Mamma, Annika o Tina som inte kunde bada pga förkyldning och en opererad handled fick fixa kaffe och desserten...
Så när vi kom in från Jacuzzuin var det eld i brasan och färdig dessert, så vi fikade och tjatade lite till, sen blev klockan nämre 12 och alla åkte hem... En riktigt trevlig kväll, lugn men kul... Precis lagom för mig...
Gabriel kom hem med barnen så vi la dom, sen kollade vi på WebbTv i sängen Gabriel somnade så där fick ja ligga o kolla på spökprogram själv... Men jag höll hårt i Gabriels hand, ha ha ha ah ah.... Så mesig man e...

Nu kommer bilder.... 
 



Nu ska det beställas ljus...





Vi badar och har svårt för att inte gapskratta när Annika fotar..
Vi ser ut som 3 små tanter...



Det var underbart i vattnet...




Och här sitter favvoAnnika, eller även kallad AnkiAnka...



Mamma o Annika fnittrar när ja ska fota....



Tack tjejjer för en trevlig kväll....
  Annika  

Tusen tack ännu en gång för en underbra och trevlig tjejkväll... hel nöjd är jag... hehehe massssor ljus fick man köpt med=)

Datum: 2008-11-24 / Tid: 12:28:13
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?