Torsda´

Idag e en lugn dag jag vet inte riktigt vad som händer, jag och Noel ska ut på en promenad snart.. Alltid skönt att komma ut lite.. Sen behöver jag verkligen röra på mig varje dag, man känner att man mår så mkt bättre när man ansträngt sig lite.. Noel vaknade 7.30 imorse och nu lyssnar vi till barncd och dansar lite, snart ska han sova sin första gång och då tänkte jag passa på o kolla på det sissta avsnittet av Ensam mamma söker på webb-tv..

Igår hämtade mamma mig här vid 15 tiden, vi körde in till fiskeaffären och köpte 1 kg färsk torskfile´ sen handlade vi resten på willys.. Vi lagade maten som blev Panerad torskfile´med sås potatis och kokta morötter till det hade vi även en massa färska grönsaker, riktigt gott... Sen drack vi en snabb kopp kaffe sen körde vi till simhallen, vi var där ca 18,45 och det var mkt folk...
Vi hoppade i och började simma, fasen va jobbigt det var, och det blev ju inte lättare precis när hela bassängen var full av folk så man simmade i strömt vatten och svallvågor, dom sissta 100 meter var jag så trött att tårna skrapade nästan i botten, ha ha ah det var verkligen ansträngande.. Sen tog vi en snabbis i den varma bassängen, mest för att sträcka på oss och koppla av en stund.. Sen duschade vi länge och bastade, såå skönt.. När vi kom hem till mamma sov noel, Melwin hade inte somnat ännu, vi drack lite kaffe och kollade på Oskyldigt Dömd där sen körde vi hem...
La oss ganska så direkt, kollade på bonde söker fru hemma sen somnade ja gott...

Nu ska jag beställa massa foton, måste verkligen få ordning på barnens Album.. Hittade en sida där man kan beställa 1000 foton för 500 spänn. Riktigt billigt ju..
Ska bara få sorterat alla jag vill framkalla och det tar säkert sin lilla tid...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?