1 bloggfri dag....

Hade jag igår, jag jobbade nämligen, 9.3o-21.3o... Och jag hade det bra på jobbet, dagen gick väldigt snabbt...
Lina var snäll och hämtade mig, då fick vi även snackat lite... Körde hem mig och väl hemma så bokade vi LaLandia-resan, ÄNTLIGEN... Den 5-8 januari har vi bokat en stuga som innehåller bastu, bubbelpool och var jättelyxig... Ska bli skitkul... 4 dagar lek och bus.... Nu längtar man tills dess, men tiden kommer gå fort dit..
Igår sov mina prinsar gott när jag kom hem från jobbet... Men nu e dom vakna och efter en dag utan dom blir man så glad av deras kramar o pussar..  Nu ska vi käka frukost, ska testa Linas proteinbullar.. Mums..

Vädret ser fint ut idag, sol och uppehåll, men man vet ju aldrig, tänkte försöka bli färdig här hemma nu så att vi har det klart tills Noels kalas... Vill plantera lite blommor ute med, så ja  får se vad vi hittar på, men en tur till skogen och plocka mossa hade vart skoj, det e fint att dekorera krukorna med nu när det e dags för vintern..  Man får mkt inspiration i skogen, lingonris, mossa och kottar... Väldigt fint tillsammans...

Ne nu ska ja gå o va social med familjen...
  lina  

hehe..jag smakade dem idag och de var liiite torra, kanhända för att jag hade hjälp med mjölet ;-)

Vi kan kanske fika på tisdag? Vi ska till banken 10 och sedan börjar jag halv ett så där emellan?

Kuuuul med lalandia!!!

Datum: 2008-10-19 / Tid: 10:31:56
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?