Aaajjjjjjjjjjjjjjjj.....

Förstår ni hur ont jag har... Igår skar jag av min halva tummetopp... Med en helt ny kniv... AAAAAJJJJJ... Igår fick jag lägga om tummen med plåster 2 gånger och det forsade blod, och nu på morgonen fick Gabriel agera doktor och ta hand om tummen, jag bara lipade och spände mig som attan.. Ibland känner man sig som ett litet barn, Men det gör ont, som Fan åxå... Och jag som ska jobba imorrn, jag kommer säkert inte klara av alla arbetsuppgifter, kan ju knappt ta på Noel sockarna.. Kanske borde jag ringa till jobbet...  Grejen e det att varje gång man byter plåster så går det gamla såret upp för det har liksom torkat ihop, Och då vill man bara skrika ut alla svordomar man kommer på...  Så idag blir det en tripp till Apoteket och köpa ett sånt där fult fingerbandage...  ha ha ha... Stackars mig....

Igår fick vi iallafall lagat min Köttgryta, efter all dramatik i köket...  Annika och Melwin kollade på Askungen och Noel kröp omkring... Ja o mamma lagade maten..  Det var tänkt att jag skulle lagat maten, men mamma fick ta över skärandet och assistera.. ha ha fyyy..

Maten blev god och vi käkade, alltid kul när annika e med...

Tvätten blev tvättad och vi stannade hos mamma på en TV kväll, först var det Sjukhuset på 3:an, sen SOS Gute på 5:an

och sen såklart HEROES på 4:an.... Ohhh vad bra det e nu, spännande som attan..
Sen åkte vi hem... Dessa dagarna har vart fullt upp. Vi har verkligen knappt vart hemma...
Men huvudsaken e att vi e tillsammans...  :-)

Idag blir det som sagt stan igen, sen ska jag hämta melwin kl 14 då e dom tillbaka från fredagsutflykten.. Han e alltid trött då efter traskande i skogen 2 ½ timme.. Men han tycker det e så kul... Efter det drar vi hem till mamma igen, stackars mamma, hela bunten våldgästar henne hela veckan, ha ha ha... Hon tar nog inte så illa upp... Sen ville Gabriel att vi skulle komma o titta på hans husbygge i apelviken, så vi får se vad vi gör i eftermidda, kanske blir det en fika åxå...

Mer om det sen, Ha De


  Anonym  

hej. synd det där med tummen.. verkligen.. min granne gjorde ngt liknande, med ett annat finger.. och hon fick ut massa pengar på försäkringen ? :S hehe.. konstigt men sant.. gör det fortfarande ont ?

Datum: 2008-10-17 / Tid: 23:39:38
URL/Blogg: http://atina.blogg.se/
  johanna  

hej tina...

svinont gör det... men det kommer gå över om nån vecka..

tror inte jag har så stor chans mot försäkringen ha ha ha...

hoppas allt e bra? kram

Datum: 2008-10-18 / Tid: 08:45:02
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/
  Charlotte Jönsson  

Min sambo sa i går att han hade träffat en kille som hette Gabriel som gifte sig i september... Jag kopplade med en gång och viss var det väl din Gabriel och min David som hade pratat bröllop över frukosten! Coolt...

Datum: 2008-10-18 / Tid: 20:40:27
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Anonym  

Jaa.. allt är bra med mig, börjar bli lite nervös inför torsdagen, men annars är allt bra :)

Kanske inte har sagt det? Men är det så att ni behöver barnvakt till barnen, eller kanske bara ett av dem ? ;P Så är det bara att säga till.. :)

Kram.

Datum: 2008-10-19 / Tid: 22:04:05
URL/Blogg: http://atina.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?