Äntligen kväll...

Gabriel och barnen e inte hemkommna ännu, så jag satte mig här en stund, jag kan inte beskriva hur skönt det har vart att vara själv ett par timmar, jag har fått gjort en massa i den andra lägenheten, så himla skönt.. Det ringde även en tjej som bor i Tångaberg, dom var jätteintresserade av våran torktumlare, så imorgon kommer dom och tittar på den, så skönt att grejerna blir sålda, då får vi sätta ut tvätt-maskinen igen på annons.. Någon som behöver en tvättmaskin???
Den e endast ett år gammal och märket e Whirlpool.. Jättefint skick..

Nu e de snart Idol o jag tänkte vi skulle lyxa till det med popcorn ikväll, jättesugen på salt...  O när man vart igång hela dagen kan man vara värd det, tycker alla fall jag..
Nu blixtrar det ute, hoppas att det inte blir värsta åskvädret nu när det e bra TV ikväll...

Lina.... Ska vi slå ihop oss en dag och göra ett riktigt storbak?? De e så gott att ha i frysen nu till höst/vinter.. Behöver bullar, småkakor och kärleksmums... Va tror du om det??
Jag har ju värsta köksön då kan man kavla ut stoooora bullar där...

Ne nu ska jag sätta på kaffe och njuta av kvällen... för gissa vad jag ska göra imorrn?? Jo....... städa såklart....
eftersom man bara kan städa typ 2 timmar åt gången tar det sån tid.... Noel e inte jätteroad av att titta på när jag skurar och moppar golv.. Sen imorrn e de äntligen dags, vi ska till Lina o andreas och ha en riktigt trevlig kväll... Yippie...

  lina  

ABSOLUT! det är ju snart kanelbullens dag så då kan vi ta och baka baka baka...vår frys är också helt tom..vi får bestämma mer imorgon :-) sov gott. Mångra kramar till min underbara vän

Datum: 2008-10-02 / Tid: 20:33:51
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Charlotte Jönsson  

Storbak, det kan verkligen behövas här med ska jag säj, mysigt och göra tillsammans, brukar vi med göra, fast jag och mamma då :-)

Datum: 2008-10-02 / Tid: 20:47:22
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?