Duktig jag...

Nu har jag äntligen fått fart på städningen... Har putsat nästan alla fönster, skutrat väggarna och fixat köket, har även satt igång en maskin tvätt och en maskin disk, innehållande fläktgrejjer, har till och med frostat av kylen.. så jag är nöjd, Melvin lekte med geggamojja ute och Noel sov snält i vagnen till nu i prinsip...  Så nu pausar jag lite, nu ska vi laga middag sen när Gabriel kommer hem ska vi käka sen ska han ta med sig barnen till Ikea och köpa den delen som skanades till skrivbordet, och då ska jag passa på o städa ännu mera... Det enda jag inte kan göra nu e vårt sovrum, det måste verkligen målas först, får se om vi hinner det i helgen, kanske å lördag. För sen e det dags för oss att säga hej då till vår gamla lya och njuta av den nya...

Sen kl 8 e det dags för Idol igen, det får man inte missa och så klart Heroes åxå.. Sen somnar jag förmodligen i soffan igen, det e vanligt nu för tiden.. Imorgon får Melwin vara hemma igen, för att han säkert inte ska bli sjuk igen, hade ju vart tråkigt nu när vi ska iväg imorrn..

Tora ringde mig innan hon och Emil kommer i mitten på November en helg, då ska vi försöka få barnvakt en kväll och Bowla, det e alltid kul.. Kanske blir det att man går ut en sväng åxå, det var längesen nu igen..
Men nu när mamma kommer hem från Norge ska vi ha barnvakt bara jag o Gabriel, käka på restaurang och gå på bio, och framför allt sova läääänge på morgonen...  Det ska bli riktigt mysigt faktiskt.. Lite ensam tid bara han o jag...

Idag kom papprena från Skatteverket, nu heter jag Engman, helt klart nu, så nu ska jag byta visakort, legetimation och allt annat man måst fixa.. Hoppas att det går helt problemfritt nu så att man får post och grejer precis som innan...
Jag övade även på att skriva underskrift.. ha ha svårt ju o skriva Johanna engman snyggt, men man vänjer väl sig..

Ne nu ska ja skala potatis... På återseende..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?