Färdig...

E jag med städningen, blev inte så noga idag det får vi ta på fredag morgon, alltsa skura golven, men här e uppröjt o fint nu.. Tänkte att jag skulle promenera, men vilket skitväder det blev... ÖSREGN...
Innan la ja mig på soffan en stund, så himla skönt det var, slötittade på Tv och mös, Noel sov just då.. det e inte ofta jag brukar göra det för alltid när Noel sover passar jag på o få gjort så mkt som möjligt...
Stackars min man som är nere vid Apelviken o bygger hus just nu... Tror att han kommer hem snart om detta fortsätter såhär, shit nu åskar o blixtrar det med... Kanske borde man stänga av datan då...

Får nog göra det så att inget otäckt händer, uppdaterar senare med foton från denna dagen...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?