Förbannad.......

E jag på satans Ikea... Jo jag berättade ju att jag skulle skruva ihop gabriels skrivbord och upptäckte att det saknades en del, Så igår var Gabriel på Ikea och hämtade den andra delen, han slapp betala för den men ändå... bensinpengarna fram o tillbaka... Jo allafall... Idag skulle jag ge mig på detta projekt igen och upptäcker då att det är fel på den andra skenan som ska sitta under skrivbordet... FAAAAAAN, här har man slitit med alldeles för tunga grejjer för att sen än en gång misslyckas... Nu ska vi ringa till Ikea, så får dom helt enkelt fixa hem en ny till oss. för vi kan ju inte köra en 3 dje gång till Ikea... Hur svårt kan det vara.... Speciellt när man får ett blad utskrivet från personalen där det står exakt vilka saker som ska med, och ändå inte lyckas.... SÅ... nu e jag sur, och har en unge som är övertrött och står o skriker i sin säng för han inte vill sova, fast han borde.... Rätt irriterande kan ja säg... Speciellt för tar jag upp honom nu vinner han o då får jag ett helvete nästa gång, för då tror han att om jag håller på o skriker tar mamma upp mig och jag får krypa omkring där nere och gnälla för att jag e trött.. NEJ så vill vi inte ha det, han somnar vilken sekund som helst nu för han e verkligen APtrött....

Så all denna tid jag lagt på detta J---A skrivbord kunde jag gjort annat på.... tex plockat ordning nere och gått bort till lägneheten... Får göra det när Noel vaknat igen... Allafall ta o städa lite, för sen kommer det en o kollar på vår torktumlare som efter min städning igår ser skinande ny ut idag... Hoppas dom köper den... 

Sen har jag Spjälsängen, skötbordet, bilbarnstolen och tvättmaskinen kvar till salu... Komme säkert på nåt mer att sälja sen för vi har inte plats för så mkt möbler, vill inte trycka in möbler här utan ha kvar  de fina öppna ytorna som här e´..

Ja ja ska se om jag kan bli på bättre humör och rycka upp mig själv, dagen som började så bra... Och sen att jag e så otålig att jag kan få ett raseriutbrott på en Ikeamöbel, vill jag inte prata om, allafall inte nu....

JA ja tur det händer nåt kul ikväll, då har man allafall det att se fram emot... Längtar tills klockan slår 17.00...........
  Tora  

jag och emil kanske är intresserade av tvättmaskinen :) puss

Datum: 2008-10-03 / Tid: 14:00:43
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/
  johanna  

jasså behöver ni en?? Vi säljer den för halva priset nu... 2500 nu för ett år sen 5000 kr... Den e nästan som ny... ni kan ju fundera på det, det e en bra maskin -Whirlpool med många tvättprogram..

puss o kram

Datum: 2008-10-03 / Tid: 14:17:38
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?