JAG hatar...

Allt som har med städning att göra, moppar, dammsugare, ajax, vim, såpa....Nu sitter vi här o pausar vid bordet, Noel äter kex o jag bloggar...
Snart ska vi göra oss iordning för att hämta Melwin på dagis.. Det blir att ta bussen in till stan, Noel älskar att åka buss och Melwin e alltid lika lätt att hämta om man säger att man ska ta bussen hem, Det e nåt speciellt me bussar, säkert för att man ser så bra ur och att dom e stora..
Jag och Noel har fixat idag, gjort ordning sängen som vi ska sälja och städat spjälisen..

Spjälsängen och skötbordet ska säljas, nypris för spjälsängen 1995kr och nypris för skötbordet 1295kr nu vill vi ha 1800 kr för båda..  Det tillhör även hjul till båda och en sänglåda, som man kan förvara saker i..

Vi har sovit gott i vår nya säng, lite ovant men kroppen vänjer väl sig, det e ju mysigt med 160 säng, då kommer man närmare varann. Imorse vaknade Noel kvart i åtta helt ok tid... Så sen dess har vi städat, det tar aldrig slut... sen skulle jag överraska gabriel med att skruva ihop hans kontorsbord, men då visade det sig att en del saknades, kul....
Då blir det ju en tripp till Ikea igen, inte mig emot, ha ha ha
Men egentligen finns det ingen tid till det..

Nu ska jag duscha då får Noel så snällt sitta i badrummet i sin stol, hoppas att det går bra, det e inte lätt att hinna med sig själv nu för tiden, men man kommer på lösningar...
Ska nog köpa en sån där billig Ikea stol till Noel då kan han sitta med i duschen och på så vis blir vi rena båda två samtidigt det har dom i simhallen, och det gick  kanon.. ha ha ha.. + att han älskar vatten... Man kan duscha honom hur man vill, över huvudet e inga problem, men de e nog för att vi badat så himla mkt, så han e vattenvan...
melwin däremot e jättesvår att duscha håret på hemma, men i simhallen e han galen o dyker gärna under vattnet, konstigt så de e ju bara fånerier...

Ikväll ska jag ta bilder i lägenheten o lägga ut, så kika in senare...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?