Kvällen igen...

Tiden går undan, idag sålde vi vagnen, och det har ringt och mailat hela dagen så nu borde jag nog ta bort annonsen, kanske var jag för billig, väldigt många intresserade... Efter vi hade träffat köparna så körde Gabriel mig till China Sea, till Annika, där satte jag och Noel oss en stund, åt lite lunch och väntade på bussen till Falkenberg.. 14.15 åkte vi med bussen och Noel somnade i mitt knä.. Gullungen.. fick väcka honom när vi var framme, bar honom till affären, gick på toa, sen till Babyproffsen... Köpte vagnen allafall, såå nöjd e jag och Gabriel e lika nöjd.. Gick in o kikade på Fynda med hittade massor jag ville ha som vanligt men det var inte min plan idag, det blev en väska som matchade vagnen..
Bussen gick hem igen 16.30 Noel var inte lika gullig på hemresan, klängde på mig och gnällde, han var UTTRÅKAD...
Väl i stan promenerar till Mama Living kollar in deras åkpåsar och hon tar fram världens finaste med sammetskänsla.,.. Åhhh ja vill ha... jag KÖPER  den... Och vi pratar lite om vagnen och så berättar hon att dom finns på babyhuset i Varberg, jag bara... du skojjar... här har jag åkt buss fram o tillbaka till Falkenberg och slitit me Noel mm mm helt i onödan, ja ja inget att ångra... Promenerar vidare till gallerian kollar jackan igen på hm men inser att ja vill ha en annan, går vidare till Only, hittar den rätta där, tjatar lite me Lollo o vi kom överens om att ses snart så våra Melwinar får leka lite så kan vi tjata skit... vi e ju båda nygifta med... Massa bröllopssnack..
Sen går jag till Annika igen, väntar på Gabriel, vi beställer kinamat o åker hem... Och nu har vi haft en mysig kväll framför Tv´n.. O nu ska vi sova...
En kul dag fylld med spring, och slit... Träffat många glada människor, då blir jag med glad...

gonatt...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?