Måndag...

Vilken natt vi haft, jag har vart jättetät och haft ont i halsen och Noel likaså, vilket har resulterat i att Noel har vart vaken 100 ggr.... Men konstigt nog har man energi idag... Melwin e på dagis, han tyckte det var skoj idag att gå dit...
Idag har vi inget planerat, de e ganska skönt, Gabriel sitter nu på flygplatsen o ska snart ta flyget hem igen, sen e det jobb i Apelviken för hans del till 4 sen tänkte vi laga lite go mat i kväll... Saknar honom mkt som altid när han e iväg..
Noel ska sova nu och jag funderar på att låna mammas badkar o slappna av en stund...
Imorgon ska jag, Annika o Mamma till Fynda factory outlet i falkenberg o kolla vad dom har att erbjuda, funderar på en ny tv möbel eller skåp... Det ser så plottrigt u nu med olika träslag så helst skulle jag vilja ha nåt i vitt...
Vi börjar få det riktigt fint och iordning hemma nu...  Och vi trivs jättebra, det känns verkligen HEMMA nu...
Jag ska nog sälja Noels Urban Jungle och Melwins Emmaljunga Scooter och istället köpa en Bugaboo Bee, älskar att den e så mini.... Lätt som en plätt kan man ta med den överallt, Urban Junglen e väldigt stor, och en sulky skulle räcka bra till Noel nu... Om man skaffar en riktigt gosig åkpåse så blir den perfekt...
Undrar vad man kan ta för vagnarna, Melwins e ganska gammal 2 år så den får vi kanske 800 hundra för, men den andra e ju i bra skick och med en helt ny suflett så ja ska fundera på vad vi ska ha för den... 4000 kanske...

Mitt nästa projekt är sängen, Noels spjälsäng ska tvättas i målartvätt och sen målas vit...  Undrar bara vart jag ska måla någonstans, eftersom ungarna e i hela lägenheten får jag nog stå i förrådet o göra det...

Nu e även min tjejjkväll bokad... Det ska bli jättekul, vi ska ha ljusparty, god mat och bad i jacuzzin... Den 22:a november e det dags, och som det ser ut nu e vi 7 stycken... Skitkul... Helt barn och killfritt, vin och gott sällskap, det var längesen man gjorde nåt sånt..

Synd att vissa bor så långt ifrån bara som lillasyrran, storasyrran och Karolina...

Karolina.... hoppas du och magen mår bra, längtar tills vi ses nu till jul, det går snabbare än man tror... Och det e ju tur det... Sen måste vi ju komma i januari/februari igen då bebisen anlänt... Superspännande...
Hälsa familjen från oss... De e jobbigt att ha er så långt borta...

Ne nu ska ja kolla vidare på nätet lite sen ta mig ett varmt välbehövt bad.... Ha de gott alla....
  Charlotte Jönsson  

Hoppas ni kryar på er, jag har vart (är lite ff) förkyld nu i en hel vecka och det har inte vart skoj!



Jag kan måndagar (eftermiddag) och torsdagar (efter 2, annars måste jag ta med Albin) varje vecka, sen kan jag fredag, lördag och söndag varannan helg (udda veckor).

Datum: 2008-10-13 / Tid: 11:33:57
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  johanna  

okej hade vart jättebra med en lördag eller söndag då kan melwin åxå vara med på några foton tänkte jag, ska kolla upp det idag...

Datum: 2008-10-13 / Tid: 12:35:31
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?