Måndag

Ny vecka nya tag, vad ska vi hitta på idag, jag har megamycket tvätt som måste tvättas.... Så tråkigt men ett måste... Tvättmaskinen i vår lägenhet e inte lagad ännu så det blir att springa bort till den gamla..
Sen tror jag att mamma e hemma igen, jag e inte säker men ja tror det, men eftersom det har snöat i Hemsedal kanske hon e kvar, sommardäck på bilen allafall vad jag vet...
Får försöka ringa sen...
Noel e jättepigg och idag ska det inte bli en sån där tråkig hemmadag som igår, idag måste vi få saker gjorda...
Alltså tiden går snabbt nu, jag o Gabriel har vart man o fru en månad nu... Och idag ska jag kolla upp vilka kort vi ska ha som tackkort... Sen e det bara att sätta sig och pyssla ihop dom..
Mitt humör e fortfarande inte på topp... ja vet inte vad det e, men man har ju sina perioder...
Igår somnade jag i soffan, det e ganska vanligt nu för tiden... Tror klockan var typ 21 när ja somnade, gissa hur trött jag är.... Inga krafter kvar alls... bara matt och orkeslös, jag vill inte må såhär måste kolla upp det, kanske behöver man extra vitaminer.. Nån slags extraenergi måste jag nog ha...
Ne de e väl lika bra att sätta igång, vill verkligen få klart den andra lägenheten med... Skulle kännas så skönt att få ett avslut lämna nycklarna och inte tänka mer på det...

Imorgon åker Gabriel till Sthlm igen, han ska vara på en mässa men kommer redan på onsdagen igen... Kanske ska jag o Lina slå till med ett storbak i veckan med, då hennes gubbe åxå jobbar.. Hade vart kul o ha lite i frysen om man får främmat, bara att plocka fram o tina upp...
Sen ska vi dela gris med dom åxå, fylla en frys med kött, hade inte vart helt fel nu till jul... Skulle ju haft lite nötkött åxå...

Nu till dagens absoluta måste... tvättkorgen.... suck....

  Karolina  

Hej

Vad fin din sida har blivit.

Har nu kommit tillbaka från London och är fullproppad med nya intryck. Men helt slut. Bestämde mig för att åka hem nu 2 tim tidigare, känner mig helt snurrig. Långhelg med full aktivitet, promenerat 1,5 mil om dagen och för lite sömn är kanske inte vad som är bäst för mig just nu. Jesper och Maja kommer strex och hämtar med så jag får vila upp.



Kramar

Datum: 2008-10-06 / Tid: 14:39:08
URL/Blogg:
  johanna  

Hej Karolina...

Hoppas du fått vila lite, du ska ju ta det lugnt nu, me bebis i magen o allt...

Kan tänka mig att det e fullt upp när man e i London, speciellt som arkitekt..

Här e det full rulle med minst sagt..

Kul nu när vi verklligen bestämt oss för Gotland över jul, då kan vi planera lite mer.. Du kommer ju ha en jättemage då.. mysigt..

Karin kommer ju när Noel fyller år, ska bli jättekul.. Man hann ju inte ses så mkt över bröllopshelgen..

Nu e jag hos mamma o Gabriel e i Sthlm, vi ska snart dra till stan o shoppa kläder till Melwin.. Ha de bra Kram Kram

Datum: 2008-10-07 / Tid: 09:12:44
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?