Melwin...




En himla fin bild av Melwin tagen för ett år sen...
Sitter här o kollar gamla bilder och tycker det e himla kul...
Just denna bilden tycker jag om för man ser verkligen Melwins fina ögon...
Ungen e underbar...
  Karolina  

Vilken underbar bild. Han är såååå fin.

Själv låg jag nerbäddad och magsjuk igår. Någon konstig snabb åkomma för under eftermiddagen mådde jag bättre och idag är jag på jobbet igen.

Kakelsättaren har varit hos oss för sista gången och badrummet känns jätte bra. Idag skulle rör killarna komma. Montera toalett, handfat, badkar dusch och blandare. Kommer ju nästan bli klart med allt då. Känns jätte kul. Spännande att se om allt sitter på plats när jag kommer hem idag, om inte så är det bara bra. Hinner kanske måla taket där i helgen då, vilket jag glömt att vi borde göra. Det är ju mycket lättare om det är tomt än om man behöver täcka av en massa saker. Det är så roligt att fixa när man börjar se resultaten.

Kramar

Datum: 2008-10-24 / Tid: 10:34:38
URL/Blogg:
  johanna  

Hej Karolina

Ohh va skoj med renovering, du har ju så bra smak så ja kan tänka mig att det blir jättefint.

Tror huset kommer bli kanon när det e helt klart, det ligger ju hur bra som helst och Maja kommer säkert bli en riktig hästtjejj...

ska ni kolla kön på nya bebisen?? Jättenyfiken.. ha ha...

Magsjuka låter inte skoj, de e bland det värsta man kan drabbas av, du får ta det lite lugnt tror jag... hoppas att ni alla mår bra + lill*n i magen med... stor kram...

Datum: 2008-10-25 / Tid: 17:00:19
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/
  Maja  

VILKEN SÖTID

Datum: 2008-10-25 / Tid: 17:18:26
URL/Blogg: http://gloryglory.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?