Ohhh Tina....

Tusen tack för det otroligt fina bildspel med musik vi fick, jag stod här framför datorn imorse och grät..... Tack!!!
Jag skulle så gärna vilja lägga in det på min blogg men jag kunde inte fatta hur man gör... Om man kan lägga in det...

Som sagt fick vi ett bildspel arrangerat av Tina igår, men kollade det först imorse, Ååååå så fint det var, bilder från bröllopet och med låten, Visst finns Mirakel i bakgrunden... Som jag grät... Alla minnen kom tillbaka alla ögonblick från vår speciella dag och man blir helt skakig i kroppen, en underbar känsla...

Nu har vi vart gifta i lite mer än en månad jag och Gabriel, Vi har nog inte riktigt fattat det ännu och fortfarande kan jag skriva under med Johanna Jörnås där det krävs en namnteckning... Ha ha... Vi e allafall lyckliga och pratar fortfarande om bröllopet väldigt mkt... Det är huvudsaken, men man skulle ju vilja göra om det ha ha ha.... kanske när vi vart gifta i 5 år eller nåt, tänk va häftigt att förnya sina löften och ha samma gäster och samma brudklänning (om man kommer i den ha ha ha) igen... Det e allafall min dröm och säkert Gabriels åxå..

Ja ja nu ska fortsätta och drömma om vår fina dag..... Snart kommer mamma o annika o hämtar mig o Noel....


  tina  

Guu va kul att du tyckte om det :) Hoppas även att ni är nöjda med bilderna.. är det några speciella ni vill ha, eller alla? Ring mig imorgon om du hinner, onsdag.. jag börjar inte förrän 16.30 och kanske hinner fixa det innan jobbet.. :)

Datum: 2008-10-14 / Tid: 22:22:43
URL/Blogg: http://atina.blogg.se/
  lina  

hehe...luren hade ngn av barnen lagt av igår kväll och mn mobil är spårlöst borta. Vi gör ett nytt försök ikväll att ringa er :-)

Datum: 2008-10-15 / Tid: 06:09:16
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?