Ps I Love You...

Igår bad jag Gabriel hyra denna film som skulle vara så bra, Annika sa att den var så himla bra... ANNIKA; du nämde inte hur otroligt sorglig den var... Denna filmen fick mig att gråta konstant ,  jag grät och grät och grät, tårarna rann hela tiden, och när jag vaknade nu imorse hade jag den känslan kvar, ALDRIG, har en film berört mig så mycket innan.. Och jag vet inte hur jag ska beskriva den, Den var förbannat sorglig, underbart romantisk, Mega mega mega bra....
Jag Älskar denna film, men jag ska aldrig se den igen.... För jag kommer att gå o smågråta hela veckan... Denna filmen gick rakt in i mitt hjärta..... Se den.... Alla måste se den, allafall en gång.....

DVD Film: P.S. I Love You
  Tora  

HA! Dåå ska du se filmen Flyga Drake.

Fyhelvete för den, jag satt och skrek och grät som en galen barnunge. Hemsk, men ändå ganska vacker..

Datum: 2008-10-05 / Tid: 10:08:08
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/
  johanna  

Den ska ja se med d... gråta ännu mera.... han e ju sååååå mc dreamy ... ja ja

Datum: 2008-10-05 / Tid: 11:45:04
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/
  Annika  

Hahahaha... menh johanna oki den biten jag kasnke glömde men den är sjukt bra som sagt... Tror du inte att jag grät och grä... hehehe

Datum: 2008-10-05 / Tid: 20:36:31
URL/Blogg:
  johanna  

Ohh Annika har du kommenterat, yippie... det var inte en dag för sent...

ja ja förstår att du glömde den biten, ha ha ja den va sjukt bra... kraam

Datum: 2008-10-06 / Tid: 07:44:47
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?