Rörd....

E jag av denna  bloggen, ibland hittar man bloggar som man verkligen blir berörd av, men vilken kämparglöd tjejen hade.. Nu ska jag göra en god gärning och skänka en slant till Barncancerfonden...

Tårarna rinner så jag får nog blogga mer sen... fyyy va känsligt....
  Charlotte Jönsson  

Hej, Måndagen den 3:e går bra, min mamma är ledig så jag kan vilken tid som helst. Jag har ju ingenstans att vara (atelje) så om ni har någon favvoplats eller någonstans du vet är fint så tar vi väl det, annars har jag ju några "smultronställe" om du vill se bilder därifrån. Skulle det var skitväder så skjuter vi bara på det.

Datum: 2008-10-27 / Tid: 08:50:31
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Ulla  

Håller med, nu sitter jag här på kontoret med tårar i ögonen.

Tack för senast, alltid lika roligt att träffas.

Kram från Ulla

Datum: 2008-10-27 / Tid: 08:53:45
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?