Simhallen idag

Nu har vi vart vakna sen 7 jobbigt med tanke på att ja e så trött... Men de e bara att gå upp på mornarna, Noel e jättepigg och vill leka, och krypa omkring... Igår kväll var vi borta i lägenheten och fick mkt gjort, hämtade alla våra hyllplan så ikväll ska dom upp... Fick även pratat me Leif så nästa vecka kommer han och målar 2 rum i lägenheten.. Sen e vi ganska så klara... SKÖNT.. Men det har vart mkt nu det sissta, när ska man kunna slappna av... Hoppas på att november blir lugn... December blir ju aldrig lugn, det e advent, lucia och jul... Va mysigt.. Och såklart julklappshandlingen...
Snart ska vi faktiskt åka till Gekås o köpa presenter till Noel..

Idag ska vi till simhallen.... Alltid lika kul för barnen... Melwins kompis Alvar och hans mamma o lillebror ska åxå förlja med... och så min mamma då..
Men jag och Gabriel har även bestämt att jag ska in och simma en dag i veckan, få koppla av och tänka på annat, simma, duscha och bada bastu.. Så skönt, ja tror det e onsdagskvällarna som dom har vuxenkvällar... Får kolla upp det idag..
Ikväll har vi inga direkta planer, ska kolla på 2 filmer som vi hyrt för 1 vecka sen... Så blir det säkert go mat och mys med barnen... På söndag åker Gabriel till Sthlm, ska montera ner montern som han byggde upp inför mässan... Men då blir det bara för en natt...

Föresten, idag ska vi koppla in vår hemterefon och internet, hoppas det går som det ska, så ska ja lämna ut vårt nya nummer till alla ja känner....

Idag och igår går mina tankar till Izzan... hon e sjuk stackars lilla tjejjen... Hoppas det blir bättre snart...



Funderar även på att lösenordsskydda min blogg... Men jag har inte bestämt mig ännu men det lutar emot det för nu kan alla läsa, man vet ju inte vem.... Lite läskigt för man skriver ju om allt som händer här... Inga direkta hemligheter men ändå... Ja ska bestämma mig snart...  Men då får alla som jag vet vem ni e självklart koden så att ni kan läsa allafall...

Ne nu ska ja röja lite så det e fint när vi kommer hem sen... 

Ha en bra fredag.....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?