Tisdag....

Igår hade vi minst sagt fullt upp, till klockan var 20.oo, Jag och mamma var allafall på Rusta, fyndade faktiskt knivar, en duk och lite annat till köket... Hittade dock en hel del annat fint åxå. Efter det åkte vi till China Sea, där var Tina och Annika jobbade.. vi åt lunch där... Jättegott som alltid.. Efter det var det dags att hämta melwin på dagis. Sen åkte vi till Kicks o köpte hårfärg sen tillbaka till mamma och där färgade jag håret och är jättenöjd med resultatet. Det blev en brun färg men ändå inte jättemörk.. Sen kom Gabriel o hämtade oss, vi åkte hem, sen sprang jag och städade vår tvättmaskin... Och sen kom Leif, han ska måla hos oss idag så han ville veta lite hur han skulle göra, efter det kom det folk o kollade maskinen och köpte den.. Skönt... Sen var det dags för barnen att sova, Och Noel som e jättetät i näsan fick näsdroppar inför natten...
Sen ÄNTLIGEN kunde vi sätta oss i soffan o glo lite på TV.... Och som vanligt somnade jag där vid 22 tiden...
Idag ska vi till Falkenberg, vilket jag skrev igår, sen ikväll blir det att gå bort o städa lägenheten och göra det sissta när det e nymålat och fint... inte vet jag om den kommer hyras ut igen men det vore ju kul och förhoppningsvis kommer det en barnfamilj dit...

Nu ska jag röjja lite här, grejer ligger precis överallt...  Noel kryper omkring och har börjat träna mer o mer på balansen, han står upp och släpper taget, det värsta e nog hans klättrande han e som en liten apa på allt... Upp i sängar, upp i soffan och upp på stolar, överallt klarar han att ta sig upp på ena eller andra sättet... Kul för honom men jobbigt för mamma... Så nu ska vi se hur mkt jag får gjort innan de e dags att åka...

Ha en bra dag......
  Karolina  

Jösses vad du hinner med mycket hela tiden. Själv tycker jag att jag inte gör annat än jobbar, fixar mat och lägger Maja. Därefter försöker jag fixa på huset men det är inte ofta man orkar. Ska verkligen anstränga mig för att komma någon vart idag, längtar så efter att få ställa iordning allt i Majas rum.

Vilka fina bilder på Noel, en riktig bus kille.

Kramar

Datum: 2008-10-14 / Tid: 08:57:54
URL/Blogg:
  johanna  

Ja du Karolina hur fasen hinner man allt... det har jag med undrat men har förstått att som 2 barnsmamma går livet i ett, det e full fart hela dan tills barnen somnat... Man e i nån slags trans och bara gör det man måste, ha ha ha så känns det allafall... Själv e jag tom på energi varje kväll och deckar i soffan...

Ja Noel blir busigare o busigare, hur e det med maja då?

Hoppas allt går bra med huset, tror verkligen det blir kanon, det har ju många möjligheter...

Kram...

Datum: 2008-10-14 / Tid: 10:12:48
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?