Tjejkväll...

Tänkte jag ha nu en lördag i  November ska snart hitta ett bra datum... Och sen ska inbjudningskorten skickas ut... En riktig mysig kväll tänkte jag mig med antingen sexparty eller sminkparty först, sen god mat och senare på kvällen bad i jacuzzin... Vad tror ni om det???

Så håll koll på posten om ca 1 vecka....

  Charlotte Jönsson  

Jag har ju inte visningar längre, utan säljer oftast bara med "lösordrar". Eftersom jag inte har visningar har jag inga nya produkter att visa, men jag har flera duktiga tjejer i min grupp som du gärna får nummrena till!

Datum: 2008-10-09 / Tid: 14:31:03
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Tora  

neeeej! Jag ska ju förfasen ha sexparty jag med! haha, kom hit istället! ;D

Datum: 2008-10-09 / Tid: 16:34:20
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/
  Annika  

Ååååå den iden låter super kul och underbar.. hehe

Datum: 2008-10-10 / Tid: 14:15:00
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?