Torsdag....

Vaknade och kunde knappt prata så himla hes, haft jätteont i halsen nu, hoppas verkligen det går över, imorrn blir det ingen simhall för oss allafall...  Noel e lika pigg för det... Det värsta e att jag måste ge mig in till stan idag för att ta den sissta tvätten, eftersom mammas tvättstuga pajade igår när vi höll på o tvätta... Tror ni vi blev sura eller, mitt i allt så dör allting i hela tvättstugan...  Ja ja...
Vi åkte från morsan vid 21,3o då sov båda barnen gott men fortsatte sova lika gott hemma.. Noels första natt utan näsdroppar och det har gått bra. Så han e mkt bättre ida...

Annars blir det nog en lugn dag, Gabriel ska jobba över, han kunde inte jobba så länge igår för det vart inga lampor på arbetsplatsen, men ida skulle det vara fixat...
Melwin ska hämtas 15.30 idag direkt efter mellanmålet..  Då efter det går vi hem till mamma....

Om mindre än 2 veckor e det Noels kalas, så himla kul o träffa alla igen så vi ska börja förbereda inför kalaset, eller rättare sagt beställa tårtor... Noel ska även fotograferas... Ska bara komma på en bra dag och tid, man vill ju ha med Melwin på några foton med...
Kläder till det ska köpas till Noel med... Undrar vad han ska ha på sig, men jag tycker det e såå fint me snickarbyxor...
Man får nog ha 2 ombyten tror jag... Så nån heldress får det bli med, kanske en Molo eller Katvig...
Ska bli jättekul allafall...

Ne... nu måste jag verkligen ta all ren tvätt och sortera in i garderoberna.. de e såå tråkigt men man måste ju.. Sen går bussen till stan kl 11.oo så jag har inte världens tid på mig heller...
Noel leker faktiskt riktigt bra i deras rum så jag tror jag får gjort det ganska så snabbt idag...

Skriver nog mer sen...  Om det händer nåt spännande idag...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?