Torsdag...

Nu e vi vakna, Melwin o Gabriel har gett sig iväg till dagis nu... Jag och Noel ska fixa lite... Eller vad ska man göra kl halv åtta på morgonen .. Så mysigt att det e lite mörkare ute nu... Man kan tända ljus och ha det mysigt..  Hörde att det skulle komma in en ny storm nu fredag/lörda hoppas inte det blir så allvarligt.. Men det känns som att det är naturkatastrofer om vart annat just nu, något håller på att hända, man e ju inte dum, men helst vill jag inte prata om det fast man borde, man blir så deprimerad... Man kan bara göra vad man kan och ta var dag som den kommer, försöka göra det så bra som möjligt och hoppas att ens barn kommer få en fin framtid..

Idag ska jag försöka få upp lite hyllor, tavlor och förvaringsmöjligheter... Alltså när Gabriel kommer hem... Jag kan inte borra och skruva... Eller jo... men inte så att det blir sådär proffsigt och snygga hål i väggen...
Sen har jag en överfull tvättkorg... Skitkul.. Vi får se vad som händer idag.. kanske e de bakning...

Ha en go morron...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?