ännu en händelserik dag...

ja, nu e man helt slut igen... Gabriel kom hem med den nya assnygga bilen, den var verkligen jättehärlig att åka i...
här posar jag vid bilen, Noel sitter i....



Åkte in till stan var på Ö&B en snabbis sen hämtade vi mamma så att hon fick premiäråka våran bil...
Gabriel släppte oss i stan o vi gick i en massa affärer o kolla barnkläder hittade till slut en fin Villervalla dress och en villervalla mössa till syrrans lilla Felicia.. Supernöjd, köpte även morgongåva till Gabriel 2500 spänn fattigare, men de var det värt, kan inte berätta mer detaljerat om den nu...
Sen kollade vi runt lite, mamma hittade en kofta till klänningen ifall det blir kallt ute..
Jag pratade med min frisör och jag tror vi förstod varann och min frisyr kommer bli toppen...
Sen var det soldags, såå himla skönt inte solat solarium på dölänge, fick lite färg, dax på onsdag igen...
Efter det gick vi till Herberts o ja fick skickat mina bilder till Karolina...
Dit kom även gabriel, Melwin, Andreas, Saga o Wille, barnen hade en kul stund o vi vuxna tjata skit, ha ha
Efter fikat gick ja o mamma till kvantum, köpte tårta sen promenerade vi hem... Vet inte hur mkt jag har gått idag, det har vart i ett...
Kl !8.00 kom Anna Ben o barnen o ja fick äntligen träffa den lilla, såå söööööööt... Ja e stolt moster till 2 sötisar...
Här e hon.....


söt som en prinsessa med lockigt hår....


sen käkade vi från Campino, jag åt sallad som vanligt nu för tiden... ha ha inget onyttigt för mig inte..
Brorsan kom åxå så det var fullt hus hos mamma, det var kul de var längesen vi sågs alla tillsammans..
Vi har vart där hela kvällen o e ganska så nyss hemkomna...
Det var en mkt trevlig kväll, men nu e jag slut....

Inatt vid 02 åker Gabriel till sthlm igen, o han tar me sig datan, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, men han måste ha den juh så ja kommer vara härifrån i 2 hela dagar, helt hemskt...

Imorrn kommer allafall Annika o våran barnvakt Tina, hon ska bekanta sig ännu mer med Noel nu så att han ¨känner igen henne väl nu på lördag...
Får se när ja kan göra mitt hår med... hoppas Magda kan nån dag snart...

förövrigt kommande 2 hela dagar som Gabriel e borta ska ja fixa o packa, stryka kläder o förbereda allt så mkt som möjligt...

Förresten vi e nya och stolta ägare till ett HELT NYTT köksbord och 8 stolar, YIPPIE, vi e såå nöjda, det fick vi av mamma i bröllopspresent, TACK mamma...
På Onsdag ska Gabriel hämta det....
Bilder kommer senare när det står på plats, liiite stort i denna lägenheten men det blir perfekt där vi kommer bo snart... ja vi ska ju flytta, förhoppningsvis i slutet på september... :-))
Det får vi snart reda på!!!
Då kommer vi att bo lyxigt ha ha ha

Ne nu ropar kudden på mig// Gonatt

en liten bild på min bror o söta Oliver!!!






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?