äntligen snart dax...

FÖR en efterlängtad flytt, idag har vi inte gjort så mycket som vi hoppats på, det har vart så mkt annat, vi har vart på Jysk o lagt undan en garderob till barnens rum, dom får dela garderob så vi hittade en dubbel med både hyllor o lådor + klädstång.
Kommer bli super, hittade även en fotölj där som vi båda vill ha, sen en massa annat bra att ha saker.. Men de e inte lätt att shoppa än, vi måste mäta först, har även provluggit en säng som var superskön för 8000 spänn... En sak som jag måste ha ganska så omgående är en förvaringshylla till badrummet.. där ja kan ha blöjor o sånt..
O idag fick jag ett JA från Gabriel att ha rosa i badrummet, äntligen kommer bli sååå fint me rosa krukor o handdukar o matta.. Kanske skulle man ha rosa orkideer där inne med, superfint...
Vårt rum ska gå i svart o vitt som jag tidigare sagt,!!!

Senare åkte vi till mamma o hämtade fler kartonger, nu har vi 19 stycken, harregud vad grejjer man har, där tog vi även en snabbfika, sen åkte vi o handlade grillat på Sörsehallen..
Nu på kvällen har vi packat lite mera... För imorrn kl halv 10 får vi nyckeln...
Mamma kommer 10 o då ska vi börja sen kommer det väl att ta hela dagen.. Ska bli skönt när de e klart, vi har även måndagen på oss för Gabriel e ledig på dagen, sen e det flyget till finland som väntar på kvällen.

På tisdag ska jag fortsätta hemma o inreda o packa upp, o på onsdag till fredag ska jag vara i stan hos mamma, så att Melwin åtminstone kan vara på dagis dom dagarna, tisdan blir svår så då får han ha ledig dag igen..
Annika kommer hit på tisdag o kollar nya lägenheten o på torsdagen e de Gekås..

Japps nu ska ja slappa o spara energi tills imorrn, efter morgondagen kommer man nog ha superträningsvärk, de brukar bli så när man burit en hel dag.. Ja ja tur de bara e 50 meter...

Go kväll alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?