Flytt....

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  på söndag får vi nycklarna till nya lyan....  YES YES YES......... Imorgon kommer mamma o hjälper mig att packa det onödiga som vi inte behöver tills på sönda´.... Nu får vi braskamin med, sååå mysigt.. Jag kommer att stortrivas där o ja e såå lycklig nu....
Ja i denna lägenheten kommer vi trivas himla bra, ska bli skönt me ett klokt ställe.. Imorrn ska här även slängas massa onödiga prylar som aldrig används, sk dammsamlare...  På lörda kommer här att vara röjning i förråd o trädgård, alla gamla trasiga leksaker ska väck... O denna gången ska jag vara stark, jag ska slänga mkt, annars har jag vääldigt svårt för sånt...
Ne nu yrar ja bara.... men gla´de e ja´

Harreguuuuuud va kuuuuuuul!!!



  Karolina  

Såååå, kul att ni fick lägenheten. Mer plats och så fina som dom är. Fina kort du lagt ut. Blir nästan tårögd igen när jag sitter här på jobbet. Det var så fint. Måste ta tag i våra så att jag kan skicka dom till dig med.

Kramar/ Karolina

Datum: 2008-09-17 / Tid: 08:07:02
URL/Blogg:
  lotta  

grattis! är det den lägenheten som har varit till salu på köpenhamns gård? kram

Datum: 2008-09-17 / Tid: 20:47:32
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?