Frukost på stan sen Bomässa...

Japp nu så ska vi in till stan alldeles snart o käka frukost, lyx... Efter det ska vi på Bomässan i sparbankshallen, ska bli riktigt kul... Kanske kan man fynda något...
Noel sov till 8.3o ida yippie, helt underbart juh... Melwin sover fortfarande, snarkar gott i våran säng där uppe...
Jag ska snart fixa till mig lite fördriver lite tid här framför datorn....Skulle egentligen visat sängen vi ska köpa, men det gick inte att få till det, konstigt... Nu idag har jag allafall en bra dator och en kamera, så senare LOVAR jag att bilder kommer... Från bomässan mm mm...

Ne nu börjar jag känna stressen.....
  Loapappan  

Har 2 st jättefina resesängar med ett otroligt knarr i de kan du få gratis vore gott att bli av med dem,loll...

Kul att hör att ni o barnen mår bra vi syns snart hoppas jag, kramar till alla...

Datum: 2008-09-27 / Tid: 12:30:05
URL/Blogg:
  johanna  

Pappa, snällt men nej tack.... ha ha två knarrande resesängar kan vi vara utan... Vi har inte så mkt plats här, jag hoppas verkligen att ni kommer och hälsar på oss snart o kollar nya lägenheten..

Kul att du läser min blogg... kraaam

Datum: 2008-09-27 / Tid: 15:10:45
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?