Helt färdig nu...

Önskar att jag var klar men icke, sen stressar jag nog upp mig lite too much... men men allt ska ju stämma... Idag har vi fixat me dukarna i nja ca 3 timmar, tack vare mamma gick det bra, hade aldrig klarat det själv, innan dukarna fixade jag mina naglar såå fina dom e nu, borde ju ha såna alltid... Tror ja ska bli Jessicas nya stammis... ha ha ha..
Sen var det ärenden på stan igen, fixade något gott att bada i på Body Shop, köpte tutt-tejp o nappar o blöjjor... Säkert glömt nåt...

Nu e Gabriel på möte men ikväll när han kommer igen så ska vi dans vals här hemma, måste lära mig det nu, sissta dagen jag kan öva, tvätt ska hängas väskor ska packas... Imorrn kväll ska ja ta det lugnt o umgås o ha kul me gästerna, Julia kommer redan 10 sen kommer Karolina o Jesper, våra hjälpare....
Då e de genomgång och snack om själva bröllopet, det pirrar i magen nu...

Noel SKA vara vaken till 9 ikväll för han SKA sova gott inatt, mamma behöver sin skönhetssömn nu... Snälla unge dröm sött och var mätt hela natten...

Nu sitter han här brevid mig o äter mängder me makaroner... ha ha de gillade han verkligen, Melwin e sur för att Oliver har åkt hem o jättetrött efter en kul dag på dagis.. Snart läggdax för honom...
o ja kan erkänna att de e liiite svårt att skriva med mina nya naglar, men inte kan ja hålla mig härifrån för det...

Ne nu e det kvällens sysslor som väntar, jag kan förstå par som vill gifta sig innan man skaffar barn, för det har inte vart lätt att pussla ihop allting, men ja älskar mina barn över allt annat så inte ångrar jag något, snart e ja fru....
Fru Engman... så vuxet det låter... ha ha ha ha ja som aldrig kommer bli vuxen..

Återkommer senare me bilder, hoppas jag att ja ska hinna...

Brottom brottom....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?