Lång shoppingdag...

Japp idag var vi som jag sagt på Gekås... Kl 9.3o var vi där och det var inte knökat direkt när vi kom, men det var mkt folk som vanligt... Fyndade lite, köpte 1 body + 1 sparkdräkt. Hittade även ett nytt spjälskydd till sängen, vanligt vitt.. Sen en massa annat smått, leggings till mig 2 par nya.. Sen var vi på möbelotletbutiken, där hittade jag ett jättefint ställ till en ännu finare lykta som jag ska ha vid våran ingång...
Var även på Net0nNet där blev jag förtjust i en Samsung 42 tums LCD TV, eller nej... den var 50 tum.. ha ha som att glo på bio varenda dag..
Vi käkade o tog det lugnt, ja har haft ont i nacke o axel hela dagen o vart gnällig.. Men ändå var det en trevlig shoppingtur, Annika handlade ändå mest, massa till hennes nya lya..

Sen hämtade vi Melwin, åkte till hamnkiosken o köpte mat, satt i bilen vid båtarna o käkade... O nu e vi hemma, vi ska bara ta det lugnt nu, men kl 19 ska vi till Elgiganten, de har öppet extra ikväll med en massa bra erbjudanden, vi, jag o Gabriel vill ha en större TV... Kanske hittar jag en perfekt för oss, kanske inte man kan ju hoppas..

Idag fick Noel en för tidig födelsedagspresent av mamma, en blå Bobbycar o han e så himla stolt över den och brummar för fullt när han kör, o han kommer allafall bakåt.. frammåt e lite svårt, men det tar nog bara nån dag innan han lär sig det.. Har fina bilder på han o bilen, men jag lägger in dom sen..
Ska först installera ett program så jag lätt kan redigera fotona..
Sen tänkte jag även jobba lite på min bloggdesign.. hoppas jag att jag hinner...
När vi får internet hemma ¨så har jag ett perfekt bloggprogram o då kommer det bli lättare för mig att lägga in många bilder, kollage mm mm.. Ska bli kul..

Imorgon ska vi till simhallen o bada med barnen, ska bli jättekul det var så längesen nu... Kl 12 ca e det så himla skönt där, lite folk så man har bassängen nästan för sig själv..

Ikväll e de bra TV, först IDOL sen Heroes... Jag diggar Johan i Idol, stencool liten kille, tror han kommer gå långt när han väl släpper loss.. Så skön o egen...

Ne nu tycker mamma o Annika att jag e tråkig... så bäst att vara lite social...


PS.. Karolina, jag ska kolla upp julen med Gabriel snart så hörs vi om detta, ha ha ni behöver inte stressa vi tar det som det e o vi kommer ha lika mysigt ändå....

  tina  

Vad är det för bloggprogram du har ? :)

Datum: 2008-09-25 / Tid: 22:56:04
URL/Blogg: http://atina.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?