Lindex barnkläder..

E i mitt tycke helt underbara och har en väldigt bra kvalitet...

Dessa vill jag ha...
 
                        



  Karolina  

Hej

Nu har jag läst ikapp mig på allt som hände före, under och efter era hektiska bröllopsdagar. Verkligen kul att kunna läsa om alla dina tankar när vi inte pratar så ofta. Jag är så glad över att ha fått hjälpa till och göra ert bröllop till precis det ni ville ha och hade jätte kul under tiden. Det var minst sagt en dag med många tårar och mycket skratt. Ska försöka hitta kabeln till kameran i all vår röra så kommer det snart en CD med lite bilder. Jag har verkligen jätte kul hela kvällen och blev väldigt rörd av din mammas och pappas tal och fler med det, men Gabriels sång måste nog varit det som fick mig att skratta mest. Tack för en underbar kväll. Och välkommen till familjen, fast den har du varit en del i rätt länge ändå tycker jag. Men det är kul med en fru Engman till.

Hoppas vi syns snart, det är alltid så kul att träffa er.

Massor av kramar till hela familjen

Datum: 2008-09-12 / Tid: 09:28:45
URL/Blogg:
  Karolina  

Gömde säga att jag varit på Ultraljud igår och fick se vår lill skrutt. Full fart var det. Allt såg ut som det skulle och det är bara en. ( Jesper var lite besviken efter ultraljudet med Maja och hade nog då hopats på två, men den här gången var han bara lättad) Datumet står kvar 30/1. Men vi får väl se hoppas att Melwins födelsedag inte ligger i farozonen, nej fy så mycket vill jag inte gå över tiden.

Kramar

Datum: 2008-09-12 / Tid: 09:32:26
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?