Mitt tyck o tänk om kvällens TV...

Japp kvällen har bestått av Idolkvalet och Maria Wern Främmande fågel....

Foto: DANIEL OHLSSON Johan e en skön kille, en som jag tror går långt.. En riktig entertainer med en krasslig röst men ändå såå bra, annars tycker jag att Lars e bäst, nja jag har ingen riktig favorit ännu... Jag tycker även att den nya juryn e cool, så avslappnade och säkra på sin sak..
Ja Idol kommer jag allafall att följa i år...

  Denna serie e enligt mig väldigt bra, samtidigt e det lite kul att den e från Gotland med, man kan känna igen sig lite då o då... Det är skrämmande och se vad som kan hända om det skulle bli en liknande kris... samtidigt som den är spännande så finns det även plats för lite romantik, fick vi allafall se lite idag...
En serie jag åxå kommer fortsätta följa, slutar alltid så förbannat spännande bara.....
  lina  

vad heter serien då? :-)

Datum: 2008-09-30 / Tid: 23:00:17
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  johanna  

Jo......... Maria Wern Främmande Fågel...

h aha ha ha det stod ju i början

Datum: 2008-09-30 / Tid: 23:28:46
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?