Ops!!

Jag var så jäkla trött igår, så när ja la mig på soffan somnade jag direkt, ja som skulle se HEROES.. fasen... men nu vaknade jag ganska så mkt piggare imorse, o min underbara sambo har tagit hand om Noel inatt o tvättat 2 maskiner o bytt lakan i sängen, allt medans jag låg o drömde gott på soffan... Men jag mår bättre nu inte lika sliten så jag behövde verkligen få sova lite...
Nu e ja o Noel uppe, Gabriel o Melwin ligger o sover fortfarande...
Nu ska jag börja med det som jag skulle gjort igår, men nu när ja läser listan e det inte så hemskt mkt kvar... Försöker övertala mig själv att inte stressa idag.. Jag ska njuta av mina dagar nu...
Kameran ligger i bilen o de e storm ute så ni får bilder efter bröllopet, säkert lite bröllopskort med..

Jag hoppas att jag hinner blogga lite till innan Bröllopet, annars så e ja tillbaka på sönda kväll eller månda morron...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?