Vilken dag...

Harregud vilken stissig vecka... Idag har vi provat klänningen och det syntes sååå att jag har tappat lite vikt, den satt PERFEKT nu.... 4,5 kg lättare att det kan göra såå mkt... Jag e väldigt lycklig nu kan jag säga att jag e 100 % bekväm i klänningen, mamma fotade massor ha ha ha, smyckena blev bra till med, helt super nu kan jag släppa tankarna på det...
efter det åkte vi till stan för fika, de var ja, Melwin, Noel, Oliver, Anna, Mamma, Annika, Felicia, Lina, Saga o Wille, sen kom även Sandra ha ha fullt ös på Herbert´s... Sen gick vi i omgångar till solariet, ja o Annika var först ut, sen mamma o Anna... Ja blev jättebrun idag, ska sola imorrn med, sen e det nog...

Sen promenerade vi hem till mamma, alla var där helt fullt i lägenheten.... Vi käkade grillat från sörse då kom även Gabriel, sen har vi vart där hela kvällen kom hem 22, jag har till o med klippt mig idag, bara topparna, ska ha lååångt hår nu... + att jag bestämt mig för att skita i slingor det tyckte frisören och måånga av vännerna... Så nu ska ja ha min färg, bara ge det mer lyster me lite glansspray... Sen hade  Annika silvershampoo ja skulle få låna, ha ha ...

Melwin har haft 2 toppendagar me Oliver, men han kan inte vara ledig varje dag från dagis för att vi har besök så imorrn får han åka dit och vara hela dagen, han vill egentligen bara vara med Oliver men det funkar inte alltid så...

O ja ska göra naglarna kl 10 Annika kl 11 o syrran kl 12 sen ska vi sola hela tjejjgänget ha ha ha det kallas bröllopsnojja, men det e kul o göra tjejjiga grejer... Vi pratar väldigt mkt strunt när vi ses ha ha ha ha men alltid lika kul...

Nu på kvällen har ja legat i soffan o glott på en dokumentär om bergsklättring o den var superspännande bara det att ja e skittrött nu. Ska som sagt upp tidigt imorrn, så nu får ja nog sova lite...
Ja e trött, så att ögonen nästan går i kors....

Imorrn e det fullt schema igen.... springer i stort sett hela dagarna juh... stress stress stress.... ohhhhhh

Gonatt alla.......... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?