Shoppingtur...

Ja igår var vi iväg... HEELA dagen... Körde först o lämnade en glad Melwin till mormor sen åkte vi till Kungsmässan, först missade vi infarten ha ha ha så e de när man tjatar o jag satt med mascaran där bak o tänkte inte alls på att vi kommit så långt..
Väl framme kl 10.3o, vaknade Noel med ett hysteriskt skrik, han gillar inte o bli väckt.. Men efter en stund tystnade han men somnade inte om... Vi gick in o kollade övre våningen först o fyndade till barnen,
(Tyvärr inga kort tagna, då Ela skulle plocka fram min kamera o ta kort på 2 tuffa ojkar i keps, insåg vi att minneskortet till kameran satt hemma i datan, FASEN åxå...)
Efter lite shopping uppe gick vi ner till Espresso House o tog en God -kyckling Bacon macka o till det en STOR mocca latte, supergod...
Efter det tog vi rundan nere.. Det tar en liten stund o kolla på allt, som vi verkligen gjorde..
Jag hittade massor men köpte inget, men jag tänkte ta det på fredag.. Vi ska ju till GBG då..
Shoppade en hel del till barnen dock... 1 mössa från PO.P, en solhatt, en CARS stickad cardigan, 2 bodysar, 1 hängslebyxor, 1 silverhalsband- till Noel...
3 tröjor, 1 Cars stickad Cardigan till Melwin... O ögonskugga till mig...

(kollade ut ett killset o ett tjejset på PO.P åxå som ska inhandlas när vi vet vad det e på fredag, sååå ursöta..

Vi hittade världens coolaste lampor åxå på ljusexperten där.. Men priserna va inte lika coola...

Sen när kl var 16, åkte vi hemmåt... Trötta efter 5½ timma shopping...

TACK ELA för en supertrevlig dag..... :-)
 
Jag kom hem lite innan Melwin o Gabriel, o när Melwin kom hem var han mest glad för sina såpbubblor han fått av mormorn o skulle ut o blåsa direkt.. Noel fick åxå bubbler, med SvampBob på..

Gabriel gjorde Spaghetti o Köttfärssås o vi käkade sen var det dags att börja göra barnen klara för natten, så in med båda 2 i duschen o sen nattade Gabriel dom medan jag tog tvätten..

Kvällen var såå lugn, poppade lite popcorn o kollade Tv.. Gick o la oss vid 22 o kollade ett avsnitt Survivor på webb-tv åxå.. Sen slocknade jag lätt..
Fasen va jobbigt det börjar bli nu med toalettbesöken, bebisen sparkar på blåsan o de känns som att toan ligger låååångt ifrån sovrummet...

Ida ska ja jobba... Och Noel var så snäll o vaknade redan kl 06... Nu ligger jag här på soffan men Noel e superpigg o spelar på sin groda, skakar på alla ShakeandGo -bilarna o ja e inte direkt lugn...
Melwin ligger i våran stora goa säng o sover gott, nästan så man blir lite svartis..

Idag ska vi ta bussen till staden... Vi ska se hur vädret blir, men kanske blir det en tur till Leklatsen med en picknick-korg.. O så ska vi träffa mamma, som säkert hänger på..
Sen ska jag jobba... fyy vad tråkigt det har vart riktigt mysigt o vara hemma denna gången... men jag har ju bara 2½ månad kvar på jobbet... Så man ska inte klaga..

Nu kommer bygg-gubbarna som ska lägga ny betong mellan plattorna, hade ju säkert vaknat av dom ändå..

Ne.. nu e de dags för roligt blöjbyte...

Ha en fin dag alla...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?