Solig Lördag...

Underbart väder... Solen skiner här idag... Tror att jag ska gå till torget med barnen, koll lite, köpa nån blomma o bara strosa.. Har inte riktigt bestämt mig ännu..

Kvällen igår var superlugn, Noel somnde vid 20 och Melwin somnade 20.45.. Sen låg jag o njöt av lugnet.. kollade på Talang, och Berg flyttar in... Sen efter det somnade jag  nog på soffan... Allafall en liten stund, sen började Noel... Precis när det var min tur att sova... fick bädda om honom, o så la ja mig.. sen gnällde han igen efter nån halvtimme, bara att gå upp igen.. Men efter 4-5 ggr gav jag upp, tog upp Noel o la oss båda i mammas säng. Där fortsatte han o krångla tills kl 05, sen sov han till 08...
Så jag var inte pigg när barnen vaknade imorse.. 
Nu har vi ätit frukost, kollat Bolibompa o bara tagit det lugnt.. Klockan e ju bara 9 så barnen ska få bada åxå innan vi gör nåt annat.. 
Sen behöver jag röja upp här, diska vattna blommor mm mm 

Ikväll ska vi hem till Mikael o Ela, ska bli riktigt kul, ska dit redan kl 17 så barnen hinner leka o busa innan de e sovdax. JOOO idag behöver vi köpa en resesäng till Noel... Undrar vart man kan hitta en bíllig..  Får väl bli en tripp till babyhuset idag igen.. Tror de fanns en Carena där för 399 kr..
De ska bli skönt att bara få umgås me vännerna ida o grilla o ha de mysigt...

Ha en fin lördag alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?