Soliga lördag..

Efter en skön sovmorgon e jag nu uppe o på gott humör, kan man bli annat än glad när solen skiner såhär..
Gabriel o Noel e o fixar ett par ärenden i stan o jag o Melwin e hemma, melwin har fått spelat lite GameCube, men det e lite svårt för han, även fast han så gärna vill.. Vårat MarioCart e repigt o funkar inte så det e jättesynd, det e ju annars ett spel som han klarar av o tycker e riktigt skoj.

Undrar just vad som händer idag, vårt sovrum SKA dammsugas allafall.. Sen blir det att gå ut i solen o njuta.. Grannen har visning på sin lägenhet idag med..

Jag e lite sugen på en tur ner till havet, bara gå på stranden o låta barnen springa av sig lite, får se vad mannen tycker om det..

Nu ska jag allafall ta tag i mig själv o försöka komma ur pyamasen, eller myskläderna, för jag sover ju inte direkt i nån pyamas..  Dom kläderna man först drar på sig på morgonen, just nu ett par rosa plyschbyxor o en sliten tröja, skitsnyggt... ;-)

Ska försöka fota barnen massor idag, känns som att det kan bli riktigt fina foton ute sen..
De e inte lätt o få med båda på samma kort tyvärr..


Ha en skön dag alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?